W przypadku zwrotu klient ma prawo w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania zwrócić nierozpakowany towar bez podania konkretnej przyczyny. Otrzymany towar nie może utracić swojej wartości handlowej, towar musi być pełnowartościowy. Za zwrot towaru w stanie nieuszkodzonym odpowiedzialny jest klient. Przy zwrocie towaru wymagane jest oświadczenie o rezygnacji z zakupów czyli formularz zwrotu, zawierający numer konta, na który będzie kierowany zwrot pieniędzy. Klient, aby zwrócić towar musi odpowiednio zabezpieczyć paczkę w celu zapobiegnięcia ewentualnych szkód, które mogłyby powstać w wyniku transportu do firmy. Sklep internetowy posoczewki.pl nie odbiera przesyłek, które wysyłane są przez klientów “za pobraniem”. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Zwrot pieniędzy za dany towar przesłany zostanie na wskazane konto w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zakupu. W przypadku zwrotu pieniądze zostaną przesłane za pomocą przelewu na kontach polskich banków.
W przypadku płatności poprzez pośrednictwo PayU kwota zwrotu jest obniżona o prowizję pośrednika(PayU).
W przypadku posiadania przez produkt wady fabrycznej skontaktuj się z nami, w takim przypadku zwrot towaru będzie kierowany do producenta w celu rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku zwrotu klient ma prawo w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania zwrócić nierozpakowany towar bez podania konkretnej przyczyny. Otrzymany towar nie może utracić swojej wartości handlowej, towar musi być pełnowartościowy. Za zwrot towaru w stanie nieuszkodzonym odpowiedzialny jest klient. Przy zwrocie towaru wymagane jest oświadczenie o rezygnacji z zakupów czyli formularz zwrotu, zawierający numer konta, na który będzie kierowany zwrot pieniędzy. Klient, aby zwrócić towar musi odpowiednio zabezpieczyć paczkę w celu zapobiegnięcia ewentualnych szkód, które mogłyby powstać w wyniku transportu do firmy. Sklep internetowy posoczewki.pl nie odbiera przesyłek, które wysyłane są przez klientów “za pobraniem”. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Zwrot pieniędzy za dany towar przesłany zostanie na wskazane konto w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zakupu. W przypadku zwrotu pieniądze zostaną przesłane za pomocą przelewu na kontach polskich banków.
W przypadku posiadania przez produkt wady fabrycznej skontaktuj się z nami, w takim przypadku zwrot towaru będzie kierowany do producenta w celu rozpatrzenia reklamacji.